Toimitusehdot




Verkkokaupan omista ja ylläpitäjä on Lakumesta Oy, Hemmintie 3 45720 Kuusankoski, Y-tunnus 1032277-5

Hinnat

Kaikki hinnat ovat ALV 14%, toimituskulut 5,90€. Tuotteiden hinnat eivät sisällä toimituskuluja. Maksu suoritetaan Euro-valuutassa.  Minimi tilaus määrä 10,0€

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Maksutavat

Tuotteet ja niiden toimituskulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Aktia, POP Pankki, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken, luottokortit (Visa, Visa Electron tai MasterCard)

Toimitus

Toimitamme manner-Suomessa sijaitseviin osoitteisiin. Toimitus tapahtuu Posti Oy kautta tai asiakkaan sopimuksen mukaan.

Nouto Postista

Tilauksesi toimitetaan lähimpään postin toimipisteeseen. Lähetys on noudettavissa postista 7 vuorokauden ajan.

NOUTO POSTISTA:                              POSTIN PAKETTIAUTOMAATTI:

0 - 35kg = 5,90 €                                   0 - 35kg = 5,90 €

Peruuttamisoikeus

Kuluttaja-asiakkaana sinulla on oikeus peruuttaa tilaus 14 päivän kuluessa siitä, kun olet vastaanottanut tavarat. Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on tehtävä peruuttamisilmoitus ennen peruuttamisajan päättymistä (kuluttajansuojalaki 6:14).
Voit lähettää peruuttamisilmoituksen yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse lakumesta@lakumesta.fi

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutat tilauksen, palautamme sinulle sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olet valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta (Postin Pakettiautomaatti) poikkeavan toimitustavan), viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme.

Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin tai kunnes olet osoittanut lähettäneesi tavaran takaisin.

Peruuttamisessa huomioitavaa

Ilmoita peruutuksesta aina ensin meille yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla. Pelkkä tavaran palauttaminen tai noutamatta jättäminen postista ilman erillistä peruuttamista koskevaa ilmoitusta ei riitä.

Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotteita. Tuotteen on oltava täysin myyntikuntoinen eli avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Mikäli palautettua tuotetta on vastoin asiakkaalle kuuluvaa huolenpitovelvollisuutta käytetty, voidaan asiakkaalta periä tuotteen arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan asti sekä lisäksi palautuskulut. Tarkastamme aina kaikki palautetut tuotteet, ennen kun teemme hyvityksen.

Noutamaton lähetys ei ole sama asia kuin tuotteen palautus. Veloitamme kaikista noutamattomista lähetyksistä toimitus- ja käsittelykuluja 20 euroa. Maksu vastaa suuruudeltaan palautuksen, toimituksen ja käsittelyn todellisia kustannuksia. Jos haluat perua tilauksen sen jälkeen, kun se on lähetetty, on sinun noudettava paketti postitoimipaikastasi ja lähetettävä takaisin meille. Jos pakettia ei noudeta, se rekisteröityy automaattisesti ei-noudetuksi, ja siitä laskutetaan jälkikäteen. Paketin palauttaminen on halvempaa kuin sen noutamatta jättäminen. Mikäli lähetyksen vastaanottajaa ei ole tavoitettu jakelun yhteydessä tai lähetystä ei ole noudettu, niin Posti säilyttävät lähetystä vain määräajan, minkä jälkeen paketti palautuu lähettäjälleen. Varmistathan siis, että yhteystietosi ovat ajan tasalla.

Viallisen tuotteen palautus / hyvitys

Kaikista palautuksista / hyvityksistä on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää.  Liitä mukaan aina kuva viallisesta tuotteesta. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa.

Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta Matkahuolto ja Posti eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille asti. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli lähetys on vaurioitunut Postin kuljetuksessa, tee tämä HETI 




Ota yhteyttä

Viestisi on lähetetty
Virhe, viestiä ei lähetetä.